Gunakan alamat e-mel sementara sekali pakai untuk mendaftar untuk rangkaian sosial (Facebook, Twitter, Tiktok, Instagram ...)

11/29/2022
Gunakan alamat e-mel sementara sekali pakai untuk mendaftar untuk rangkaian sosial (Facebook, Twitter, Tiktok, Instagram ...)

Setiap kali anda ingin mencipta akaun di beberapa forum atau media sosial seperti Facebook, anda mesti memasukkan maklumat tentang kotak e-mel anda untuk mendapatkan pautan pengaktifan. Malangnya, selepas mendaftar, media sosial ini akan menghantar berpuluh-puluh mesej kepada anda dengan maklumat yang tidak berguna yang anda tidak berminat. Biasanya, anda boleh mendaftarkan akaun di lebih daripada satu media sosial, masing-masing dengan kelebihannya. Sebagai contoh, Facebook lebih mudah untuk komunikasi tidak rasmi, LinkedIn - adalah untuk komunikasi profesional, dan Instagram adalah untuk perkongsian media.

Walaupun media sosial ini hanya menghantar 2-3 mesej setiap hari, menjelang akhir minggu, peti masuk anda akan dipenuhi dengan seratus mesej yang tidak berguna. Jadi, jika anda ingin menghapuskan semua spam ini, anda boleh menggunakan mel sementara semasa membuat akaun media sosial anda.

Ramai orang percaya bahawa penceroboh hanya menggunakan mesej ringkas untuk tujuan jenayah atau oleh spammer untuk menghantar iklan dan virus. Walau bagaimanapun, ia tidak. Mel sementara adalah alat yang sangat baik dalam memerangi spam. Sebagai contoh, anda boleh menggunakan peti mel sebenar semata-mata untuk surat-menyurat peribadi atau perniagaan dan peti mel sementara - untuk seluruh jawatan dan pendaftaran dalam rangkaian sosial atau pelbagai forum. Oleh itu, anda tidak mendedahkan mel sebenar anda, dan anda tidak membuang sampah, jadi anda tidak perlu menghabiskan banyak masa menyusun mel dan mencari e-mel penting dalam mel sampah.

Perkhidmatan mel pakai buang mudah digunakan dan tidak memerlukan pendaftaran. Hanya buka halaman web https://tmailor.com dalam penyemak imbas pada komputer atau peranti mudah alih anda, dan anda boleh mencapai peti mel sementara yang baru anda hasilkan.

Oleh kerana pengguna boleh mencapai peti mel sementara tanpa memasukkan sebarang maklumat pendaftaran, dia boleh melindungi dirinya daripada pendedahan data peribadi. Oleh itu, pengguna melindungi diri mereka daripada mesej maklumat yang tidak diingini dari rangkaian sosial dan kemungkinan serangan oleh penceroboh. Kecurian identiti sangat biasa hari ini yang berusaha untuk tidak mahu dikenali maksimum di internet diperlukan. Jika tidak, anda berisiko kehilangan data peribadi dan wang peranti anda dari e-dompet atau kad kredit anda.

Gunakan mel temp dari https://tmailor.com, dan anda akan dilindungi sebaik mungkin!