از یک ادرس ایمیل موقت یکبار مصرف برای ثبت نام در شبکه های اجتماعی استفاده کنید (فیس بوک، توییتر، تیکتوک، اینستاگرام ...)

11/29/2022
از یک ادرس ایمیل موقت یکبار مصرف برای ثبت نام در شبکه های اجتماعی استفاده کنید (فیس بوک، توییتر، تیکتوک، اینستاگرام ...)

هر بار که می خواهید یک حساب کاربری در برخی از انجمن ها یا رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ایجاد کنید، باید اطلاعات مربوط به جعبه ایمیل خود را برای دریافت لینک فعال سازی وارد کنید. متاسفانه، پس از ثبت نام، این رسانه های اجتماعی ده ها پیام با اطلاعات بی فایده ای که علاقه مند نیستید برای شما ارسال می کنند. به طور معمول، شما می توانید حساب های کاربری را در بیش از یک رسانه اجتماعی ثبت کنید، هر کدام با مزایای خود. به عنوان مثال، فیس بوک برای ارتباطات غیر رسمی راحت تر است، LinkedIn برای ارتباطات حرفه ای و Instagram برای به اشتراک گذاری رسانه ها است.

حتی اگر این رسانه های اجتماعی فقط روزانه 2-3 پیام ارسال کنند، تا پایان هفته، صندوق پستی شما با صد پیام بی فایده پر خواهد شد. بنابراین، اگر می خواهید تمام این اسپم ها را حذف کنید، می توانید هنگام ایجاد حساب های رسانه های اجتماعی خود از ایمیل موقت استفاده کنید.

بسیاری از مردم بر این باورند که مزاحمان فقط از پیام های کوتاه برای اهداف جنایی یا توسط اسپمرها برای ارسال تبلیغات و ویروس ها استفاده می کنند. اما اینطور نیست. ایمیل موقت یک ابزار عالی در مبارزه با اسپم است. به عنوان مثال، می توانید از یک صندوق پستی واقعی منحصرا برای مکاتبات شخصی یا تجاری و یک صندوق پستی موقت برای بقیه و ثبت نام در شبکه های اجتماعی یا انجمن های مختلف استفاده کنید. بنابراین شما ایمیل واقعی خود را فاش نمی کنید، و شما زباله ندارید، بنابراین لازم نیست زمان زیادی را صرف مرتب سازی ایمیل ها و جستجوی ایمیل های ضروری در ایمیل های ناخواسته کنید.

سرویس پستی یکبار مصرف اسان برای استفاده است و نیازی به ثبت نام ندارد. فقط صفحه وب https://tmailor.com را در یک مرورگر در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود باز کنید و می توانید به صندوق پستی موقتی که تولید کرده اید دسترسی پیدا کنید.

از انجا که کاربر می تواند بدون وارد کردن اطلاعات ثبت نام به صندوق پستی موقت دسترسی داشته باشد، می تواند خود را از افشای اطلاعات شخصی محافظت کند. بنابراین، کاربران خود را از پیام های اطلاعات ناخواسته از شبکه های اجتماعی و حملات احتمالی مزاحمان محافظت می کنند. سرقت هویت این روزها بسیار رایج است که تلاش برای حداکثر ناشناس بودن در اینترنت ضروری است. در غیر این صورت، شما در معرض خطر از دست دادن اطلاعات شخصی دستگاه و پول از کیف پول الکترونیکی یا کارت های اعتباری خود هستید.

از ایمیل موقت از https://tmailor.com استفاده کنید و تا حد ممکن محافظت خواهید شد!