سیاست حفظ حریم خصوصی

11/29/2022
سیاست حفظ حریم خصوصی

این سیاست حفظ حریم خصوصی ("سیاست") به تشریح راه هایی می گوید که ما با داده های شخصی و هر داده دیگری که ممکن است از طریق سرویس tmailor.com خود دریافت کنیم ("سرویس"، "ما") رفتار می کنیم.

ما شما را تشویق می کنیم که قبل از شروع به استفاده از سرویس، سیاست را با دقت بخوانید، همانطور که به سرویس دسترسی پیدا می کنید یا از آن استفاده می کنید، با سیاست موافقت می کنید. در صورت مخالفت با سیاست و شرایط استفاده، استفاده از سرویس را متوقف کنید.

Quick access
├── اطلاعات شخصی
├── کوکی ها
├── SERVING
├── های خارجی
├── امنیت
├── تغییرات
├── مخاطبین

اطلاعات شخصی

آی پی شما را جمع آوری نمی کنیم. این سرویس به طور کامل به صورت ناشناس کار می کند، بنابراین ما سیاهههای مربوط را نگه نمی داریم و یا فعالیت آنلاین شما را زیر نظر نمی دهیم.

کوکی ها

ما

از کوکی ها برای بهبود عملکرد سرویس خود به طور مداوم استفاده می کنیم. کوکی ها به ما کمک می کنند تا تنظیمات خود را به یاد داشته باشید تا بهترین تجربه کاربر را فراهم کنیم. شما رایگان هستید که کوکی ها را در تنظیمات

دستگاه خود غیرفعال کنید، اما این کار ممکن است برخی از ویژگی های سرویس را در دسترس قرار دهد. همانطور که ما با استفاده از خدمات تجزیه و تحلیل شخص ثالث مانند Firebase و گوگل تجزیه و تحلیل، شما باید آگاه باشید که آنها همچنین ممکن است

کوکی ها استفاده کنید. شما می توانید از طریق سیاست های خود را در اینجا بخوانید: https://policies.google.com/privacy. علاوه بر این ، داده های آمار ما

را از خدمات تجزیه و تحلیل در راه آن را نمی توان به کاربران فردی متصل استفاده می شود. AD

SERVING

در

حالی که از این سرویس استفاده می کنید، ممکن است با آگهی های عمومی توسط Google AdSense خدمت کنید. لطفا بیشتر بخوانید که چه داده هایی ممکن است توسط Google AdSense در اینجا جمع آوری https://policies.google.com/privacy.

لینک

های خارجی

اگر شما وب سایت ما را به دنبال لینک به یک وب سایت خارجی و یا خدمات ترک, شما باید با سیاست ها و شرایط خود

را آشنا. متاسفانه، ما کنترل بر سایت های خارجی

شما ممکن است بازدید، بنابراین شما در حال بازدید از آنها را در معرض خطر خود را ندارد.

امنیت

ما با استفاده از روش های امنیتی اداری و فن آوری قابل اعتماد برای محافظت از اطلاعات ما ممکن است برای

آمار و دلایل بهبود برنامه جمع آوری. سرورهای ما در مراکز داده ای قرار دارند که شیوه های امنیتی قوی در آن ها اعمال می شود. اگر چه ما تمام تلاش

خود را برای اطمینان از خدمات امن و امن، شما باید آگاه باشید که، در اینترنت، هیچ اقدامات امنیتی داده ها می تواند حفاظت کل را فراهم کند.

تغییرات

ما حق تغییر و به روز رسانی سیاست را هر از چند وقت در صورتی که هر گونه تغییر قابل توجهی در خواص و یا عملکرد سرویس

ساخته شده است. بنابراین، به طور منظم سیاست را بررسی کنید تا بدانید چه داده هایی ممکن است در حین استفاده از سرویس جمع آوری شوند.

مخاطبین

اگر

شما هر گونه سوال در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی، لطفا با ما در tmailor.com@gmail.com.