Bagaimana untuk membuat alamat e-mel sementara pada telefon bimbit?

01/09/2023
Bagaimana untuk membuat alamat e-mel sementara pada telefon bimbit?

Perkhidmatan penjanaan alamat e-mel sementara kini menarik minat ramai pengguna untuk mengehadkan keupayaan untuk menggodam e-mel utama. Laman web dalam talian membuat sokongan e-mel maya secara percuma dan membuat banyak e-mel sementara secara serentak.

Tmailor.com ialah aplikasi yang menjana e-mel maya rawak pada Android dan iOS. Alamat e-mel berbeza dan tidak bertindih, tidak kira berapa kali membuatnya. Pengguna perlu memilih mana-mana e-mel untuk digunakan. Temp Mail akan memberikannya dengan segera untuk kami salin ke Papan Klip. Artikel berikut akan membimbing cara menggunakan Temp Mail pada Android dan iOS.

Quick access
├── Cara membuat e-mel maya di Temp Mail oleh tmailor.com
├── Di samping itu, TEMP MAIL oleh aplikasi Tmailor.com juga mempunyai fungsi lain, seperti:

Cara membuat e-mel maya di Temp Mail oleh tmailor.com

Langkah 1: Pengguna klik pada pautan di bawah untuk memasang aplikasi Temp Mail pada Android dan iOS (Iphone - Ipad).

  1. Dapatkan Android Temp Mail mengikut apl tmailor.com..
  2. Muat turun Temp Mail dengan tmailor.com aplikasi iOS (iPhone - Ipad)..

Langkah 2:

  • Buka aplikasi, dan pengguna akan ditanya sama ada mereka mahu menerima pemberitahuan di Temp Mail. Klik Benarkan untuk menerima berita apabila e-mel baru tiba dengan segera. .
  • Allow notifications
  • Kemudian kita akan melihat alamat e-mel yang diberikan secara rawak dengan watak yang sentiasa berubah. Jika anda ingin bertukar kepada alamat e-mel lain, klik butang Ubah. Anda akan segera diberikan alamat e-mel baru.

Langkah 3:

Untuk menyalin alamat e-mel ke Papan Klip, Sila klik pada alamat e-mel sementara yang ditunjukkan. Kami akan melihat mesej bahawa alamat telah disalin. Anda kini boleh menggunakan alamat e-mel ini untuk mendaftar e-mel tanpa menggunakan e-mel asal anda.

Get temp mail address

Langkah 4:

Apabila alamat e-mel maya menerima mel masuk, ia memaparkan bilangan mesej mel masuk baru. Apabila anda mengetik menu peti masuk, anda akan melihat senarai e-mel yang telah diterima. Untuk membaca kandungan, anda perlu klik pada tajuk e-mel yang diterima untuk melihat kandungan e-mel.

Inbox temp email

Di samping itu, TEMP MAIL oleh aplikasi Tmailor.com juga mempunyai fungsi lain, seperti:

  1. Menguruskan alamat e-mel sementara yang telah dicipta.
  2. Gunakan alamat e-mel sementara yang dibuat.
  3. Imbas kod QR yang dikongsi atau masukkan token untuk mengakses alamat e-mel yang dibuat dari peranti lain atau pada penyemak imbas web.
  4. Sandarkan dan pulihkan senarai alamat e-mel ke peranti supaya ia boleh digunakan apabila memadam atau memasang aplikasi baharu pada peranti lain.

Aplikasi mel Temp menyokong lebih daripada 100+ Bahasa di seluruh dunia. Dengan aplikasi ini, pengguna akan segera mempunyai e-mel maya rawak untuk melanggan perkhidmatan seperti biasa di telefon. Selain itu, kami akan menerima bilangan e-mel baru tepat pada antara muka aplikasi.