Syarat Perkhidmatan

11/29/2022
Syarat Perkhidmatan

Terma Penggunaan adalah perjanjian antara pengguna ("anda") dan perkhidmatan tmailor.com ("Perkhidmatan", "kami") yang menggariskan terma dan syarat Perkhidmatan. Sila baca perjanjian dengan teliti, kerana dengan menggunakan Perkhidmatan, anda bersetuju dengan syarat berikut.

Quick access
├── UMUM
├── PENERANGAN PERKHIDMATAN
├── PENGGUNAAN YANG BOLEH DITERIMA
├── PENAFIAN
├── INDEMNITI
├── KEIZINAN ANDA
├── PERUBAHAN
├── ORANG HUBUNGAN

UMUM

Kami tidak membuat sebarang jaminan kesesuaian atau kebolehpercayaan untuk sebarang tujuan. Pemilik berhak untuk menghapuskan ketersediaan atau kewujudannya pada bila-bila masa. Sebarang e-mel yang dihantar melalui Perkhidmatan mungkin atau mungkin tidak tersedia untuk dilihat, boleh diubah, dan boleh dilihat dengan serta-merta oleh mana-mana pengguna sistem. Anda bersetuju untuk hanya mengakses data Perkhidmatan melalui laman web Perkhidmatan.

PENERANGAN PERKHIDMATAN

Perkhidmatan ini percuma, dan ia membolehkan anda:

  • Akses senarai domain percuma.
  • Hasilkan alamat e-mel baharu dengan segera.
  • Alih keluar dan jana alamat e-mel unik.
  • Tukar nama alamat e-mel.
  • Dapatkan e-mel dan lampiran secara automatik.
  • Baca e-mel masuk, serta pelanjutan.
  • Muat turun sumber (. EML), serta lampiran fail.
  • Salin ke papan keratan atau gunakan kod QR.

PENGGUNAAN YANG BOLEH DITERIMA

Anda berjanji untuk tidak menggunakan Perkhidmatan secara langsung atau tidak langsung untuk sebarang tujuan yang menyalahi undang-undang. Anda bersetuju bahawa mana-mana e-mel yang dihantar kepada Perkhidmatan atau e-mel yang anda galakkan orang lain untuk menghantar akan menjadi domain awam sebaik sahaja ia berada dalam sistem Perkhidmatan, tanpa jangkaan kandungan e-mel yakin.

Anda tidak menggunakan sistem awam Perkhidmatan untuk mendapatkan, menyimpan, atau melihat e-mel yang mengandungi maklumat sulit atau peribadi. Anda mengakui bahawa Perkhidmatan tidak mempunyai kawalan ke atas kandungan yang dimasukkan ke dalam peti mel.

Anda berjanji untuk memastikan Perkhidmatan tidak berbahaya daripada sebarang kerosakan yang disebabkan oleh kehilangan e-mel, kandungan e-mel, atau kerosakan pada peranti anda kerana melihat e-mel selepas penggunaan langsung atau tidak langsung Perkhidmatan.

Anda memahami dan bersetuju bahawa anda tidak boleh menghantar e-mel dengan Perkhidmatan. Terima sahaja. Tambahan pula, oleh kerana Perkhidmatan ini percuma, ia mengendalikan berjuta-juta e-mel setiap jam. Oleh itu, anda memahami dan bersetuju bahawa tempoh penyimpanan maksimum untuk e-mel boleh menjadi 1-2 jam, yang mungkin mengubah domain.

Anda berjanji untuk tidak menggunakan e-mel sementara untuk mendaftarkan akaun penting atau menerima data sensitif. Perkhidmatan tidak akan dapat memulihkan e-mel atau domain sebaik sahaja e-mel dikeluarkan.

PENAFIAN

Perkhidmatan ini disediakan atas dasar "sebagaimana adanya", tanpa jaminan apa-apa jenis. Kami tidak menjamin bahawa Perkhidmatan akan memenuhi keperluan dan jangkaan anda atau bahawa ia akan sentiasa tersedia, bebas ralat, tidak terganggu, dan selamat. Kami tidak memberi jaminan mengenai kehadiran nama atau alamat domain tertentu dalam Perkhidmatan dan penyimpanan e-mel e-mel yang telah diterima.

INDEMNITI

Anda akan menanggung rugi Perkhidmatan yang tidak berbahaya dan menanggung rugi, serta pengarah, pegawai, pekerja, rakan kongsi, dan ejennya, dari dan terhadap sebarang liabiliti, pertikaian, tuntutan, ganti rugi, kerugian, tuntutan, ganti rugi, perbelanjaan, dan kos, termasuk, tanpa batasan, yuran perakaunan dan undang-undang yang betul, yang mungkin timbul daripada atau dalam apa-apa cara yang berkaitan dengan akses atau penggunaan Perkhidmatan anda atau pelanggaran anda terhadap Terma Penggunaan ini.

KEIZINAN ANDA

Anda bersetuju dengan Terma Penggunaan dan Dasar Privasi kami dengan menggunakan Perkhidmatan kami.

PERUBAHAN

Kami berhak untuk mengubah Terma pada bila-bila masa. Perubahan akan berkuat kuasa sebaik sahaja ia disiarkan di halaman ini. Itulah sebabnya kami menggalakkan anda untuk menyemak Terma untuk kemas kini dengan kerap.

ORANG HUBUNGAN

Jika terdapat sebarang soalan mengenai Terma Penggunaan ini, hubungi kami di tmailor.com@gmail.com.