Dasar privasi

11/29/2022
Dasar privasi

Dasar Privasi ini ("Dasar") menggariskan cara kami mengendalikan data peribadi dan sebarang data lain yang mungkin kami terima melalui perkhidmatan tmailor.com kami ("Perkhidmatan", "kami").

Kami menggalakkan anda untuk membaca Dasar dengan teliti sebelum mula menggunakan Perkhidmatan, kerana apabila mengakses atau menggunakan Perkhidmatan, anda bersetuju dengan Dasar tersebut. Sila berhenti menggunakan Perkhidmatan jika anda tidak bersetuju dengan Dasar dan Terma Penggunaan.

Quick access
├── MAKLUMAT PERIBADI
├── COOKIES
├── IKLAN BERKHIDMAT
├── PAUTAN LUAR
├── KESELAMATAN
├── PERUBAHAN
├── ORANG HUBUNGAN

MAKLUMAT PERIBADI

Kami tidak mengumpul maklumat peribadi, seperti nama, e-mel, nombor telefon, geolokasi, atau alamat IP anda. Perkhidmatan ini berfungsi sepenuhnya tanpa nama, jadi kami tidak menyimpan log atau memantau aktiviti dalam talian anda.

COOKIES

Kami menggunakan kuki untuk meningkatkan prestasi perkhidmatan kami secara berterusan. Kuki membantu kami mengingati tetapan anda untuk memberikan pengalaman pengguna yang terbaik. Anda bebas untuk melumpuhkan kuki dalam tetapan peranti anda, tetapi ini mungkin menjadikan beberapa ciri Perkhidmatan tidak tersedia.

Semasa kami menggunakan perkhidmatan analisis pihak ketiga seperti Firebase dan Google Analytics, anda harus sedar bahawa mereka juga boleh menggunakan kuki. Anda boleh membaca dasar mereka di sini: https://policies.google.com/privacy. Di samping itu, data statistik yang kami dapat dari perkhidmatan analisis digunakan dengan cara yang tidak dapat disambungkan kepada pengguna individu.

IKLAN BERKHIDMAT

Semasa menggunakan Perkhidmatan ini, anda mungkin dihidangkan dengan iklan generik oleh Google AdSense. Sila baca lebih lanjut tentang data yang mungkin dikumpulkan oleh Google AdSense di sini https://policies.google.com/privacy.

PAUTAN LUAR

Sekiranya anda meninggalkan laman web

kami berikutan pautan ke laman web atau Perkhidmatan luaran, anda harus mengetahui dasar dan terma mereka. Malangnya, kami tidak mempunyai kawalan ke atas laman web luaran yang mungkin anda lawati, jadi anda melawat mereka atas risiko tunggal anda.

KESELAMATAN

Kami menggunakan kaedah keselamatan pentadbiran dan teknologi yang boleh dipercayai untuk melindungi maklumat yang mungkin kami kumpulkan atas sebab statistik dan penambahbaikan aplikasi. Pelayan kami ditempatkan di pusat data di mana amalan keselamatan yang mantap digunakan. Walaupun kami melakukan yang terbaik untuk memastikan Perkhidmatan yang selamat dan terjamin, anda harus sedar bahawa, di Internet, tiada langkah keselamatan data dapat memberikan perlindungan sepenuhnya.

PERUBAHAN

Kami berhak untuk mengubah suai dan mengemas kini Dasar dari semasa ke semasa jika sebarang perubahan ketara dalam sifat atau fungsi Perkhidmatan dibuat. Oleh itu, semak Dasar secara berkala untuk mengetahui data apa yang mungkin dikumpulkan semasa menggunakan Perkhidmatan.

ORANG HUBUNGAN

Jika anda mempunyai sebarang soalan mengenai Dasar Privasi, sila hubungi kami di tmailor.com@gmail.com.