Apakah perkhidmatan e-mel sementara? Apakah e-mel pakai buang?

11/26/2022
Apakah perkhidmatan e-mel sementara? Apakah e-mel pakai buang?

Hai semua! Kami adalah pencipta laman web tmailor.com. Ini adalah artikel pertama kami dalam blog ini. Kami adalah perkhidmatan e-mel sementara sekali pakai. Pertama, kami ingin memberitahu anda bagaimana e-mel sementara berfungsi. Mari kita mulakan.

Quick access
├── Apakah e-mel sementara?
├── Mengapa saya memerlukan e-mel sementara dan bukannya alamat e-mel saya?
├── Bagaimanakah cara saya memilih pembekal alamat e-mel sementara sekali pakai?
├── Menyimpulkan

Apakah e-mel sementara?

Sebagai contoh, ini adalah e-mel sementara anda yang kami sediakan, seperti mrx2022@tmailor.com, dan anda boleh menggunakannya di mana-mana: mendaftar di laman web, dan rangkaian sosial, menerima pautan ke arkib yang berbeza, menerima meme lucu, menerima kandungan e-mel yang dihantar oleh orang lain kepada anda ...

Selepas beberapa lama (biasanya lebih dari 24 jam), e-mel yang diterima di alamat mrx2022@tmailor.com akan dipadamkan secara automatik dari laman web kami.

Apakah e-mel sementara?

Tidak seperti perkhidmatan e-mel sementara lain seperti temp-mail, 10minutemail ... Daripada menggunakan pelayan e-mel yang berasingan (Mudah menyemak dan mengesan alamat pelayan e-mel sementara). Teknologi kami menggunakan rekod MX melalui Microsoft, Google... Oleh itu, alamat e-mel sementara kami adalah tanpa nama dan boleh mengelakkan pengesanan sebagai sementara. Lihat sampel

Mengapa saya memerlukan e-mel sementara dan bukannya alamat e-mel saya?

Mengapa saya memerlukan e-mel sementara dan bukannya alamat e-mel saya?

Berikut adalah beberapa sebab yang baik untuk menggunakan alamat e-mel sementara sekali pakai:

  1. Menghapuskan spam. Alamat e-mel sekali pakai adalah alat yang berguna terhadap spam. Khususnya, untuk pengguna yang sentiasa melawat borang web, forum, dan kumpulan perbincangan, anda boleh mengehadkan spam sekurang-kurangnya dengan alamat e-mel sementara sekali pakai.
  2. Anonymous. Penggodam tidak boleh mendapatkan alamat e-mel sebenar, nama sebenar ... Anda. Ini adalah kaedah yang baik untuk meningkatkan keselamatan anda di internet.
  3. Daftar untuk mana-mana akaun kedua. Anda boleh menggunakan e-mel sementara untuk mendaftarkan satu akaun rangkaian sosial yang menyokong Twitter, Facebook, Tiktok ... tanpa perlu mencipta satu alamat Gmail baharu, Hotmail secara berasingan. Akaun baharu memerlukan mesej yang berbeza daripada akaun lalai anda. Untuk mengecualikan pengurusan peti masuk e-mel baharu, dapatkan alamat e-mel pakai buang baharu di tmailor.com.

Bagaimanakah cara saya memilih pembekal alamat e-mel sementara sekali pakai?

Bagaimanakah cara saya memilih pembekal alamat e-mel sementara sekali pakai?

Pembekal alamat e-mel sementara harus mempunyai syarat-syarat berikut:

  • Membolehkan pengguna membuat alamat e-mel sementara dengan satu klik butang..
  • Tidak perlu mendaftar atau meminta maklumat pengenalan mengenai pengguna.
  • Alamat e-mel sementara mestilah tanpa nama.
  • Berikan lebih daripada satu alamat e-mel (seberapa banyak yang anda mahu).
  • E-mel yang diterima tidak perlu disimpan terlalu lama pada pelayan.
  • Reka bentuk yang ringkas dan berfungsi untuk mendapatkan e-mel sementara serta-merta.
  • Pembekal alamat e-mel sementara rawak dan bukan pendua telah dibuat.

Menyimpulkan

Alamat e-mel sementara, e-mel sekali pakai: adalah perkhidmatan e-mel percuma yang membolehkan menerima e-mel di alamat e-mel sementara dan merosakkan diri selepas masa tertentu telah berlalu. Banyak forum, pemilik Wi-Fi, laman web, dan blog memerlukan pelawat mendaftar dengan alamat e-mel sebelum melihat kandungan, menyiarkan komen, atau memuat turun sesuatu. tmailor.com ialah perkhidmatan e-mel sementara yang paling maju yang membantu anda mengelakkan spam dan kekal selamat.