השתמש בכתובת דוא"ל זמנית חד פעמית כדי להירשם לרשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר, טיקטוק, אינסטגרם...)

11/29/2022
השתמש בכתובת דוא

בכל פעם שאתה רוצה ליצור חשבון בפורום או מדיה חברתית כמו פייסבוק, עליך להזין מידע על תיבת הדוא"ל שלך כדי לקבל קישור הפעלה. למרבה הצער, לאחר ההרשמה, מדיה חברתית זו תשלח לך עשרות הודעות עם מידע חסר תועלת שאתה לא מעוניין. בדרך כלל, אתה יכול לרשום חשבונות ביותר ממדיה חברתית אחת, כל אחד עם היתרונות שלה. לדוגמה, פייסבוק נוח יותר לתקשורת לא פורמלית, LinkedIn - הוא לתקשורת מקצועית, ו- Instagram הוא לשיתוף מדיה.

גם אם המדיה החברתית הזו שולחת רק 2-3 הודעות ביום, עד סוף השבוע, תיבת הדואר הנכנס שלך תהיה מלאה במאה הודעות חסרות תועלת. אז, אם אתה רוצה לחסל את כל דואר זבל זה, אתה יכול להשתמש בדואר זמני בעת יצירת חשבונות המדיה החברתית שלך.

אנשים רבים מאמינים כי פולשים משתמשים רק הודעות קצרות למטרות פליליות או על ידי שולחי דואר זבל כדי לשלוח פרסומות ווירוסים. עם זאת, זה לא. דואר זמני הוא כלי מצוין במאבק נגד דואר זבל. לדוגמה, ניתן להשתמש בתיבת דואר אמיתית אך ורק להתכתבות אישית או עסקית ולתיבת דואר זמנית - לשאר הדואר ורישום ברשתות חברתיות או בפורומים שונים. אז אתה לא חושף את הדואר האמיתי שלך, ואתה לא מלכלך, אז אתה לא צריך לבזבז הרבה זמן מיון דואר וחיפוש הודעות דוא"ל חיוניות בדואר זבל.

שירות הדואר החד פעמי קל לשימוש ואינו דורש רישום. פשוט פתח את דף האינטרנט https://tmailor.com בדפדפן במחשב או במכשיר הנייד שלך, ותוכל לגשת לתיבת הדואר הזמנית שיצרת זה עתה.

מכיוון שהמשתמש יכול לגשת לתיבת הדואר הזמנית מבלי להזין פרטי רישום כלשהם, הוא יכול להגן על עצמו מפני חשיפת נתונים אישיים. לפיכך, משתמשים להגן על עצמם מפני הודעות מידע לא רצויות מרשתות חברתיות והתקפות אפשריות על ידי פולשים. גניבת זהות נפוצה כל כך בימינו, עד כי חתירה לאנונימיות מקסימלית באינטרנט היא הכרחית. אחרת, אתה מסתכן באיבוד הנתונים האישיים של המכשיר שלך וכסף מהארנקים האלקטרוניים או מכרטיסי האשראי שלך.

השתמש בדואר זמני מ https://tmailor.com, ואתה תהיה מוגן ככל האפשר!