תנאי שירות

11/29/2022
תנאי שירות

תנאי השימוש הם הסכם בין משתמש ("אתה") לבין שירות tmailor.com ("השירות", "אנחנו") המפרט את התנאים וההתניות של השירות. אנא קרא את ההסכם בעיון, שכן על ידי שימוש בשירות, אתה מסכים לתנאים הבאים.

Quick access
├── כללי
├── תיאור השירות
├── שימוש מקובל
├── כתבי ויתור
├── שיפוי
├── הסכמתך
├── שינויים
├── אנשי קשר

כללי

איננו מתחייבים להתאמה או לאמינות לכל מטרה שהיא. הבעלים שומרים לעצמם את הזכות להסיר את זמינותו או את קיומו בכל עת. כל הודעת דוא"ל הנשלחת באמצעות השירות עשויה להיות זמינה או לא להיות זמינה לצפייה, ניתנת לשינוי וניתנת לצפייה מיידית על ידי כל משתמש במערכת. אתה מסכים לגשת לנתוני השירות רק דרך אתר האינטרנט של השירות.

תיאור השירות

השירות ניתן בחינם, והוא מאפשר לך:

  • גש לרשימת הדומיינים החינמיים.
  • צור כתובת דואר אלקטרוני חדשה באופן מיידי.
  • הסר וצור כתובות דואר אלקטרוני ייחודיות.
  • שנה את שמות כתובות הדואר האלקטרוני.
  • קבל באופן אוטומטי הודעות דואר אלקטרוני וקבצים מצורפים.
  • קרא הודעות דוא"ל נכנסות, כמו גם הרחבות.
  • מקורות הורדה (. EML), כמו גם קבצים מצורפים.
  • העתק ללוח או השתמש בקוד QR.

שימוש מקובל

הנך מתחייב שלא להשתמש בשירות במישרין או בעקיפין לכל מטרה בלתי חוקית. אתה מסכים שכל הודעת דוא"ל שתישלח לשירות או הודעות דוא"ל שאתה מעודד אחרים לשלוח יהפכו לנחלת הכלל ברגע שהן יהיו במערכת השירות, ללא ציפייה שתוכן הדוא"ל יהיה בטוח.

אינך משתמש במערכת הציבורית של השירות כדי לקבל, לאחסן או להציג הודעות דואר אלקטרוני המכילות מידע סודי או פרטי. אתה מאשר שלשירות אין שליטה על התוכן המוכנס לתיבות דואר.

אתה מתחייב לשמור על השירות ללא נזק מכל נזק שנגרם על ידי אובדן של הודעות דוא"ל, תוכן דוא"ל, או נזק למכשיר שלך עקב צפייה בהודעות דוא"ל לאחר שימוש ישיר או עקיף בשירות.

אתה מבין ומסכים כי אינך יכול לשלוח הודעות דוא"ל עם השירות. רק לקבל. יתר על כן, מכיוון שהשירות הוא בחינם, הוא מטפל במיליוני הודעות דוא"ל בשעה. לכן, אתה מבין ומסכים כי תקופת האחסון המקסימלית עבור הודעות דוא"ל יכול להיות 1-2 שעות, אשר עשוי לשנות את הדומיינים.

אתה מתחייב שלא להשתמש בהודעות דוא"ל זמניות כדי לרשום חשבונות חשובים או לקבל נתונים רגישים. השירות לא יוכל לשחזר הודעות דוא"ל או תחומים לאחר הסרתם.

כתבי ויתור

השירות ניתן כמות שהוא ("as is"), ללא אחריות מכל סוג שהוא. איננו מתחייבים שהשירות יעמוד בדרישות ובציפיות שלך או שהוא תמיד יהיה זמין, נטול שגיאות, ללא הפרעות ומאובטח. איננו מתחייבים לגבי הימצאותם של שמות או כתובות מסוימים של דומיינים בשירות ואחסון הדוא"ל של הודעות דוא"ל שכבר התקבלו.

שיפוי

אתה תשפה את השירות, כמו גם את מנהליו, נושאי המשרה, עובדיו, שותפיו וסוכניו, מפני וכנגד כל חבות, מחלוקת, תביעה, נזקים, הפסדים, דרישות, נזקים, הוצאות ועלויות, לרבות, ללא הגבלה, הוצאות חשבונאיות ומשפטיות נאותות, אשר עשויות לנבוע מתוך או בכל דרך הקשורה לגישה או לשימוש שלך בשירות או להפרתך את תנאי שימוש אלה.

הסכמתך

אתה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות שלנו על ידי שימוש בשירות שלנו.

שינויים

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את התנאים בכל עת. השינויים ייכנסו לתוקף ברגע שהם יפורסמו בדף זה. לכן אנו ממליצים לך לבדוק את התנאים לקבלת עדכונים באופן קבוע.

אנשי קשר

אם יש שאלות בנוגע לתנאי שימוש אלה, צור איתנו קשר בכתובת tmailor.com@gmail.com.