چگونه آدرس ایمیل موقت در تلفن همراه ایجاد کنیم؟

01/09/2023
چگونه آدرس ایمیل موقت در تلفن همراه ایجاد کنیم؟

خدمات موقت تولید آدرس ایمیل در حال حاضر مورد علاقه بسیاری از کاربران برای محدود کردن توانایی هک ایمیل اولیه است. وب سایت های آنلاین پشتیبانی ایمیل مجازی را به صورت رایگان ایجاد می کنند و چندین ایمیل موقت به طور همزمان ایجاد می کنند.

Tmailor.com برنامه ای است که ایمیل های مجازی تصادفی را در اندروید و iOS تولید می کند. آدرس های ایمیل متفاوت هستند و با هم همپوشانی نمی کنند، مهم نیست که چند بار آنها را ایجاد کنند. کاربران باید هر ایمیلی را برای استفاده انتخاب کنند. Temp Mail آن را بلافاصله برای ما فراهم خواهد کرد تا در کلیپ بورد کپی کنیم. مقاله زیر نحوه استفاده از Temp Mail در اندروید و iOS را هدایت خواهد کرد.

Quick access
├── چگونه برای ایجاد یک ایمیل مجازی در Temp Mail توسط tmailor.com
├── علاوه بر این، TEMP MAIL توسط Tmailor.com کاربردی دارای توابع دیگری نیز می باشد، مانند:

چگونه برای ایجاد یک ایمیل مجازی در Temp Mail توسط tmailor.com

اول: کاربران بر روی لینک زیر کلیک کنید برای نصب نرم افزار تمپ ایمیل بر روی آندروید و iOS (آی فون - آی پد).

    دریافت
  1. ایمیل وسوسه آندروید توسط tmailor.com برنامه..
  2. دانلود
  3. Temp Mail توسط tmailor.com iOS (iPhone - Ipad)..

گام دوم:

    برنامه
  • را باز کنید، و از کاربر پرسیده خواهد شد که آیا می خواهند اعلان هایی را در Temp Mail دریافت کنند یا نه. کلیک کنید اجازه می دهد برای دریافت اخبار هنگامی که یک ایمیل جدید می رسد بلافاصله. .
  • Allow notifications
    سپس
  • آدرس ایمیل را به طور تصادفی با شخصیت های دائما در حال تغییر ارائه شده را ببینید. اگر می خواهید به آدرس ایمیل دیگری تغییر دهید، روی دکمه تغییر کلیک کنید. بلافاصله یک آدرس ایمیل جدید به شما داده خواهد شد.

گام سوم:

برای کپی کردن آدرس ایمیل به Clipboard، لطفا بر روی آدرس ایمیل موقت نشان دادن کلیک کنید. پیامی را خواهیم دید که آدرس کپی شده است. هم اکنون می توانید از این آدرس ایمیل برای ثبت نام در ایمیل ها بدون استفاده از ایمیل اصلی خود استفاده کنید.

Get temp mail address

مرحله ۴:

هنگامی که آدرس ایمیل مجازی نامه ورودی را دریافت می کند، تعداد پیام های پستی ورودی جدید را نمایش می دهد. هنگامی که روی منوی صندوق ورودی ضربه می بزنید، فهرستی از ایمیل هایی را خواهید دید که دریافت شده اند. برای خواندن مطالب باید روی سربرگ ایمیل های دریافتی کلیک کنید تا محتوای ایمیل را ببینید.

Inbox temp email

علاوه بر این، TEMP MAIL توسط Tmailor.com کاربردی دارای توابع دیگری نیز می باشد، مانند:

    آدرس
  1. های ایمیل موقتی که ایجاد شده اند را مدیریت کنید.
  2. استفاده
  3. از آدرس های ایمیل موقت ایجاد شده.
  4. کد
  5. QR مشترک را اسکن کنید یا نشانه را
  6. وارد کنید تا به یک آدرس ایمیل ایجاد شده از دستگاه دیگری یا بر روی یک مرورگر وب دسترسی پیدا کنید. بازگشت به بالا و بازگرداندن لیست آدرس های ایمیل به دستگاه به طوری که می توان آن را در هنگام حذف و یا نصب برنامه های کاربردی جدید بر روی
  7. یک دستگاه دیگر استفاده می شود.

نرم افزار Temp mail از بیش از ۱۰۰+ زبان در سراسر جهان پشتیبانی می کند. با استفاده از این برنامه، کاربران بلافاصله ایمیل های مجازی تصادفی برای مشترک شدن در خدمات طبق معمول در تلفن خواهند داشت. همچنین، تعداد ایمیل های جدید را درست در رابط برنامه دریافت خواهیم کرد.