ایمیل موقت یکبار مصرف در حال حاضر دارای یک برنامه تلفن همراه اختصاصی برای گوشی های هوشمند است

11/29/2022
ایمیل موقت یکبار مصرف در حال حاضر دارای یک برنامه تلفن همراه اختصاصی برای گوشی های هوشمند است

اکثر وب سایت ها قبل از دسترسی کامل به کاربران نیاز به ثبت نام دارند و جزئیات درخواست شده در فرم ثبت نام شامل ادرس ایمیل و موارد دیگر است. کاربران با ترک یک ادرس ایمیل واقعی در یک وب سایت کمتر شناخته شده، اسپم دریافت می کنند. سرویس ایمیل Temp، که اکنون برای دستگاه های اندروید در دسترس است، می تواند کمک کند.

Quick access
├── ایمیل موقت در Android
├── مزایای خدمات ایمیل ناشناس
├── دلایل استفاده از ادرس ایمیل یکبار مصرف
├── VPN + ایمیل موقت = ناشناس بودن کامل

ایمیل موقت در Android

توسعه دهندگان Temp Mail یک برنامه سازگار با اندروید را راه اندازی کرده اند تا تجربه تلفن همراه را حتی بیشتر در دسترس قرار دهند.

لینک به صفحه Google Play با برنامه رسمی قابل دانلود:

برنامه ایمیل Temp در فروشگاه Google Play

به کاربر هنگام ثبت نام یک ادرس ایمیل موقت اختصاص داده می شود.

شما می توانید این ایمیل را در هر زمان با کلیک بر روی دکمه "تغییر" در بالای ادرس تغییر دهید.

ایمیل موقت در Android

این برنامه به چندین زبان در دسترس است، از جمله (اما نه محدود به) انگلیسی، اسپانیایی، روسی، المانی، فرانسوی، هلندی، ایتالیایی، لهستانی، اوکراینی، ژاپنی ... زبان پیش فرض برنامه با توجه به زبان دستگاه کاربر انتخاب می شود.

این برنامه به چندین زبان در دسترس است، از جمله (اما نه محدود به) انگلیسی، اسپانیایی، روسی، المانی، فرانسوی، هلندی، ایتالیایی، لهستانی، اوکراینی، ژاپنی ... زبان پیش فرض برنامه با توجه به زبان دستگاه کاربر انتخاب می شود.

ایمیل ها به مدت 24 ساعت ذخیره می شوند. پس از ان، انها حذف خواهند شد و نمی توانند بازگردانده شوند. بنابراین، این سرویس زمانی مفید است که یک کاربر در وب سایت ثبت نام کند.

برنامه Temp Mail هنگام ایجاد یک حساب کاربری در وب سایت ناشناس بودن کاربر را حفظ می کند و انها را قادر می سازد ادرس IP خود را پنهان کنند و هرگز ایمیل های شخصی ارسال نمی کنند.

مزایای خدمات ایمیل ناشناس

  1. برای دریافت یک ادرس ایمیل موقت نیازی به اطلاعات شخصی نیست. کاربران باید برنامه را در اندروید دانلود و نصب کنند و همین.
  2. ادرس ها را فقط با یک کلیک تغییر دهید.
  3. ادرس های ایمیل موقت هرگز به حساب های دیگر کاربر متصل نمی شوند.
  4. نام دامنه های مختلف به طور منظم به روز شده (@ tmailor.com، @ coffeejadore.com و غیره) وجود دارد.
  5. کاربران می توانند ادرس ایمیل خود را در هر زمان حذف کنند. تمام داده ها، از جمله ادرس های IP نیز پاک خواهند شد.
  6. کاربران می توانند هر نام کاربری را برای ادرس ایمیل مانند aztomo@coffeejadore.com، io19guvy@pingddns.com و غیره انتخاب کنند. متاسفانه این ویژگی فقط در نسخه وب در دسترس است.

توجه داشته باشید: توانایی ارسال پیام از طریق برنامه یا خدمات مبتنی بر مرورگر برای جلوگیری از کلاهبرداری غیرفعال شده است. این نرم افزار فقط می تواند اعلان ها را دریافت کند.

دلایل استفاده از ادرس ایمیل یکبار مصرف

شرایط بسیاری وجود دارد که کاربران ممکن است به خدمات ایمیل موقت نیاز داشته باشند:

  • ایمیل ناشناس کاربران را از هرزنامه ها در امان نگه می دارد. ادرس ایمیل کاربر برای اسپمرها و کلاهبرداران که در فیشینگ شرکت می کنند ناشناخته است.
  • این سرویس زمانی عالی است که کاربران به هر دلیلی ثبت نام کنند و از وب سایت های مشکوک بازدید کنند.
  • دانلود کتاب های الکترونیکی و نرم افزار در دسترس برای دانلود اما نیاز به کاربران به ترک ادرس ایمیل خود را.
  • هر بار که یک کاربر نیاز به دریافت پاسخ از کسی دارد، اما نمی خواهد ادرس ایمیل واقعی خود را فاش کند.
  • بسیاری از موقعیت های دیگر.

توجه داشته باشید: ایمیل های یکبار مصرف از ناشناس بودن کاربر محافظت می کند و در وقت صرفه جویی می کند. ثبت حساب های جعلی برای استفاده موقت در وب سایت های محبوب به طور فزاینده ای دشوار است. کاربران مجبور به پر کردن چندین فیلد در فرم ثبت نام هستند. در بسیاری از سرویس ها (مانند گوگل)، کاربران باید شماره تلفن همراه خود را برای تایید ثبت نام مشخص کنند. ایمیل موقت به هیچ یک از موارد فوق نیاز ندارد. ثبت نام به صورت خودکار یا فقط با یک کلیک انجام می شود.

VPN + ایمیل موقت = ناشناس بودن کامل

تضمین ناشناس بودن انلاین یک مسئله نیست اگر یک سرویس ایمیل موقت با یک VPN ترکیب شود و کاربران بتوانند ادرس IP خود را پنهان کنند. این سرویس در Cloudflare WARP قابل دسترسی است. توسعه دهندگان تمام تلاش خود را کرده اند تا سرویس را ساده و کاربر پسند کنند، بدون تبلیغات ازار دهنده و سرعت اتصال بالا. علاوه بر این، یک VPN از cloudflare WARP هر وب سایت مسدود شده را باز می کند، ترافیک را رمزگذاری می کند و از کامپیوتر یا دستی شما در برابر نفوذ و بدافزار محافظت می کند.